• Misschien staat jouw antwoord hieronder beschreven?

    Mocht dat niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.
    Mail naar klantenservice@posters.be

Voorraden en levertijden
Is de poster van mijn keuze op voorraad?
Onder ieder artikel dat op onze website wordt aangeboden staat de actuele voorraad. Als een artikel niet op voorraad is, kunnen we het bij de leverancier bestellen.
Wat is de levertijd van een artikel?

Als een artikel voorradig is en op werkdagen vóór 15.00 uur wordt besteld versturen we het dezelfde dag. Indien een artikel niet voorradig is bedraagt de levertijd +/- 2 weken na bestelling. Wanneer je meerdere artikelen in een keer bestelt wordt de levertijd van jouw hele bestelling gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Bij bestellingen van groter volume is het mogelijk om een deellevering aan te vragen. Je kunt hiervoor een mailtje sturen naar klantenservice@posters.nl.

Wat is de levertijd van een grote lijst?

Onze lijsten van 100x140cm, 53x158cm, en 84,1x118,9cm (A0), worden met een speciaal vervoersbedrijf bezorgd. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het leveren van grote pakketten. Houd hierdoor rekening met een levertijd van ongeveer 15 werkdagen. Op vrijdag wordt je bestelling bij ons opgehaald. In de 5 daaropvolgende werkdagen wordt de bestelling bij je bezorgd. Je wordt telefonisch of via e-mail door het vervoersbedrijf geïnformeerd over het bezorgmoment.

Verzending en betaling
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen: € 6,95 (incl.BTW) per bestelling, ongeacht het aantal bestelde artikelen. Verzending is gratis bij besteding vanaf €49.
Hoe wordt een bestelling verstuurd en kan ik deze volgen?

Onze bestellingen worden verstuurd in stevige kartonnen dozen. Wij werken nauw samen met onze vervoerder PostNL. Op het moment dat je bestelling verzendklaar staat ontvang je een email. Deze email is voorzien van traceergegevens (track & trace). Klik op de link om je bestelling te volgen. Wanneer je inlogt op je account dan zie je dat je bestelling op “verzonden” staat.

Wordt een pakket bij je aangeboden terwijl je niet thuis bent, dan zal de bezorger het pakket indien mogelijk afleveren bij de buren. Zijn de buren ook niet aanwezig, dan zal de bezorger een 'Niet Thuis Bericht' achterlaten in de brievenbus. Via de website van de bezorgdienst kan je met het ontvangen 'Niet Thuis Bericht' bepalen wanneer het pakket opnieuw bij je aangeboden moet worden.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt je bestelling op verschillende manieren afrekenen. Op dit moment bieden wij de volgende betaalmethodes aan: iDEAL, Credit Card (Visa, Mastercard, American Express), Paypal, Klarna. Klarna is niet mogelijk voor zakelijke klanten.

Wanneer het niet lukt je bestelling af te rekenen, verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 16.00 uur. Je kunt ons ook mailen op klantenservice@posters.nl. We streven ernaar je binnen 48 uur te antwoorden.

BTW

Alle prijzen die worden vermeld op posters.nl zijn inclusief BTW.

Bestellen
Hoe verloopt de bestelprocedure?

Je kiest het gewenste artikel en klikt op de button 'bestellen' onder dit artikel. Het artikel wordt dan in de winkelwagen gelegd. Op dezelfde manier kun je meerdere producten toevoegen. Als je bestelling compleet is, klik dan op 'afrekenen'.

Stap 1: Aanmelden
Als nieuwe klant verzoeken we je eenmalig te registreren. Bestaande klanten kunnen inloggen met hun geregistreerde e-mailadres en wachtwoord.

Stap 2: Je gegevens & verzendwijze
We hebben je naam en adresgegevens nodig om je bestelling te kunnen verzenden.

Stap 3: Betalingsgegevens
Kies je gewenste betaalmethode.

Stap 4: Controleer je bestelling
Je ziet een compleet overzicht van de door jou geselecteerde producten. Deze kun je nog eens rustig controleren en eventueel aanpassen. Als je vervolgens op de button 'order plaatsen' klikt, wordt je bestelling in ons systeem opgenomen en wordt je doorverwezen naar de betaalpagina.

Bevestiging
Nadat de betaling is voltooid, krijgt u een bevestigingsmail. Let op: bij sommige e-mailproviders is het mogelijk dat deze mail in de map ongewenste e-mail terecht komt. Controleer altijd even deze mailbox. Mocht u deze niet ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice via klantenservice@posters.nl of 0226 331 339.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Deze e-mail ontvang je doorgaans binnen enkele minuten. Zodra je na het plaatsen van je order de bevestigingspagina hebt gezien, is je bestelling bij ons aangekomen. Door in te loggen op Posters.nl kun je de status van jouw bestellingen altijd controleren. Uiteraard mag je ook altijd even contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@posters.be of +31 (0)226 331 339.

Helaas kunnen wij niet voorkomen dat je de bevestigingsmail in sommige gevallen niet ontvangt. Mogelijke redenen hiervoor zijn:

  • Het e-mailadres is per ongeluk verkeerd getypt.
  • De bevestigingsmail is door een spamfilter tegengehouden. Dan vind je de e-mail in de ongewenste mail.
  • Het e-mailadres van Posters.nl staat tussen de geblokkeerde afzenders. Dit gebeurt helaas vooral bij e-mailadressen van Microsoft, zoals hotmail-, live- en outlook-adressen en Apple zoals icloud accounts. Dit kun je voorkomen door Posters.nl als veilige afzender aan te merken. 
Klachten en retouren
Wat moet ik doen bij een klacht?

Je kunt een e-mail sturen naar onze klantenservice. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, je naam en adres. Je kunt de mail sturen naar klantenservice@posters.be. Je krijgt binnen 2 werkdagen een antwoord over de afhandeling van je klacht.

Hoe retourneer ik een artikel?
  • Je kunt je bestelling tot en met 14 dagen na ontvangst annuleren en de koopovereenkomst herroepen. Na herroeping heb je vervolgens nog 14 dagen om de producten terug te sturen naar onderstaand retouradres.
  • Artikelen dienen ongebruikt, compleet, in originele staat en in de originele verpakking te worden geretourneerd.
  • Is een artikel beschadigd bij je aangekomen, maak dan ajb meteen een foto van zowel de beschadigde verpakking als het beschadigde artikel en stuur deze naar klantenservice@posters.be.
  • Verpak het te retourneren artikel voor verzending in een stevige verpakking om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen.
  • Je ontvangt je volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor het retour sturen van het product zijn wel voor eigen rekening. Bewaar de track & trace code en het afgiftebewijs van de post totdat de terugbetaling is uitgevoerd.
  • Zodra het artikel onbeschadigd en in de originele productverpakking door Posters.be retour is ontvangen, nemen wij binnen 2 werkdagen contact met je op. Terugbetalingen worden zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping uitgevoerd. Je ontvangt je geld via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald.
  • Je mag de producten beoordelen/gebruiken zoals dat in een winkel ook mogelijk is. Wanneer je de producten op een andere wijze gebruikt dan hiervoor beschreven is en er hierdoor beschadigingen aan het product ontstaan, dan ben je voor deze waardevermindering aansprakelijk.
  • Producten die speciaal voor je op maat gemaakt worden, zijn uitgesloten van het wettelijk herroepingsrecht. Dit zijn:
    • alle afdrukken op canvas of fotopapier die je door Posters.be op maat laat maken (met behulp van de maat-configurator);
    • alle producten die je door Posters.nl op maat laat inlijsten. Dit zijn alle lijsten die je bestelt via de "inlijstmodule", waar je zelf de maat en uitvoering kiest van de lijsten. De inlijstmodule wordt geactiveerd via de knop “Bekijk de inlijstopties” op de productpagina.

 

Hoe kun je artikelen retourneren vanuit Nederland / België?

  • Stuur een mail naar klantenservice@posters.be. Vermeld daarin de de reden van retour en het ordernummer.
  • Schrijf de reden van je retour op de pakbon, en voeg deze bij het pakket.
  • Je kunt je pakket op eigen kosten retour zenden naar:

Posters.be
Afdeling retouren
Hornweg 18
1721CV Broek op Langedijk
Nederland

  • Bewaar het verzendbewijs om je pakket te kunnen volgen.

 

Vragen?

  • De klantenservice van Posters.be staat je graag te woord. Om je sneller van dienst te kunnen zijn, is het handig om je ordernummer bij de hand te houden. We zijn bereikbaar per mail via klantenservice@posters.be.
Er zit een kras in het (plexi)glas van de lijst. Hoe kan dit opgelost worden?
  • Je kunt je bestelling tot en met 14 dagen na ontvangst annuleren en de koopovereenkomst herroepen. Na herroeping heb je vervolgens nog 14 dagen om de producten terug te sturen naar onderstaand retouradres.
  • Artikelen dienen ongebruikt, compleet, in originele staat en in de originele verpakking te worden geretourneerd.
  • Is een artikel beschadigd bij je aangekomen, maak dan ajb meteen een foto van zowel de beschadigde verpakking als het beschadigde artikel en stuur deze naar klantenservice@posters.be.
  • Verpak het te retourneren artikel voor verzending in een stevige verpakking om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen.
  • Je ontvangt je volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor het retour sturen van het product zijn wel voor eigen rekening. Bewaar de track & trace code en het afgiftebewijs van de post totdat de terugbetaling is uitgevoerd.
  • Zodra het artikel onbeschadigd en in de originele productverpakking door Posters.be retour is ontvangen, nemen wij binnen 2 werkdagen contact met je op. Terugbetalingen worden zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping uitgevoerd. Je ontvangt je geld via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald.
  • Je mag de producten beoordelen/gebruiken zoals dat in een winkel ook mogelijk is. Wanneer je de producten op een andere wijze gebruikt dan hiervoor beschreven is en er hierdoor beschadigingen aan het product ontstaan, dan ben je voor deze waardevermindering aansprakelijk.
  • Producten die speciaal voor je op maat gemaakt worden, zijn uitgesloten van het wettelijk herroepingsrecht. Dit zijn:
    • alle afdrukken op canvas of fotopapier die je door Posters.be op maat laat maken (met behulp van de maat-configurator);
    • alle producten die je door Posters.nl op maat laat inlijsten. Dit zijn alle lijsten die je bestelt via de "inlijstmodule", waar je zelf de maat en uitvoering kiest van de lijsten. De inlijstmodule wordt geactiveerd via de knop “Bekijk de inlijstopties” op de productpagina.

 

Hoe kun je artikelen retourneren vanuit Nederland / België?

  • Stuur een mail naar klantenservice@posters.be. Vermeld daarin de de reden van retour en het ordernummer.
  • Schrijf de reden van je retour op de pakbon, en voeg deze bij het pakket.
  • Je kunt je pakket op eigen kosten retour zenden naar:

Posters.be
Afdeling retouren
Hornweg 18
1721CV Broek op Langedijk
Nederland

  • Bewaar het verzendbewijs om je pakket te kunnen volgen.

 

Vragen?

  • De klantenservice van Posters.be staat je graag te woord. Om je sneller van dienst te kunnen zijn, is het handig om je ordernummer bij de hand te houden. We zijn bereikbaar per mail via klantenservice@posters.be of telefonisch op +31 (0)226 331 339.
Garantie
Heb ik garantie op mijn aankoop?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Scroll to top